Cap d`Agde – oraşul nudiştilor

o7snr2z4gbd4bj9nikees4xxxl4j3hpexhjnof_p3ymrypkwj94qgrtdb3sbc6kyDespre localitatea Cap d`Agde din Franţa am auzit de la prietena mea Sorana. Sunt divorţată, nu am copii şi îmi place să călătoresc. Am fost în multe locuri din lume, dar localitatea Cap d`Agde reprezenta o provocare pentru mine. Doream să-mi depăşesc limitele şi mai ales că mi se părea interesant să văd cu ochii mei un întreg oraş în care toţi oamenii merg pe strada dezbrăcaţi, de la turişti până la personalul angajat. Împreună cu Sorana am decis să ne facem concediul în Cap d`Agde. …La intrarea în oraş există un loc special amenajat unde trebuie să te dezbraci. Deşi nu sunt o fire pudică, mi s-a părut puţin ciudat la început să mă dezbrac complet în faţa celor prezenţi şi apoi să-mi continui drumul până la hotel dezbrăcată. Emoţia a dispărut. După ce te obişnuieşti cu prezenţa celor din jur, faptul că eşti dezbrăcat îţi aduce o stare de linişte, de confort. Mai ales că nimeni nu te priveşte insistent, iar acest lucru îţi dă încredere. După ce ne-am familiarizat cu regulile şi locurile am zis să mergem într-un club, mai ales că oferta este generoasă. De obicei, seara este mai răcoroasă şi se permite să te îmbraci cu haine cât mai simple şi mai transparente, dar în acea seară temperatura mi s-a părut acceptabilă, iar noi nu am luat ceva de îmbrăcat cu noi.

În club, muzica plăcută, ne răsfăţam amândouă cu tequila. Sorana, mai îndrăzneaţă, a aflat de la barman câteva din secretele oraşului. Nu se accepta prezenţa bărbaţilor singuri, toţi trebuie să fie însoţiţi. În schimb, femeilor li se permite să vina singure. Multe dintre cupluri vin aici pentru a face schimb de parteneri. Sunt bărbaţi care vin împreună cu femei, dar nu au o relaţie împreună.

La masa noastră a venit doi domni, unul dintre ei era mai drăguţ. Aveau împreună câte două pahare de băutură. Băutura lor şi câte un pahar de tequila. Bănuiesc că ne-au studiat şi au venit cu lecţiile făcute.

Fiecare pahar de tequila avea sub el câte un şerveţel. Domnii s-au prezentat, ne-au oferit băutura, mie şi Soranei, apoi ne-au întrebat dacă vrem să mergem cu ei într-un loc mai retras… menţionând că în şerveţel se găseşte câte 50 de euro pentru ale face sex oral. Am fost surprinsă de acest tip de abordare.

Deşi sunt singură, am şi eu nevoile mele sexuale ce trebuie împlinite… dar nu mă aşteptam să fiu luată drept damă de companie. M-am supărat şi am zis să plecăm. Domnii nu păreau afectaţi de indignarea mea, mai ales că Sorana a acceptat să meargă  cu amândoi.

Pentru că hotelul nu era departe, am decis să plec singură, lăsând-o pe Sorana în compania acelor doi bărbaţi. Am plecat furioasă. La hotel, un domn pe care nu-l mai văzusem până atunci, mi-a apărut în cale. Nu ştiu dacă m-a urmărit de la club sau era doar o coincidenţă, mi-a spus:

– O femeie atât de frumoasă, într-un asemenea loc… ce o determina să fie atât de furioasă?

Avea o altă abordare. Cuvintele lui m-au determinat să mă gândesc instant că nu merită să-mi stric vacanţa pentru doi domni pe care nu-i cunosc. Şi apoi, abordarea lor poate era obişnuită pe aici. Într-un final i-am răspuns că eram supărată pe cineva, dar nu ar fi trebuit.

S-a oferit să-mi prezinte oraşul şi ar fi încântat dacă aş merge cu el. Părea încrezător în forţele lui. Numele lui era John. Această încredere mi-a oferit o linişte. Ceva din interior mi-a dat siguranţă că pot să am încredere în el. Mi-a arătat mai multe locuri interesante. Locuri care merită văzute atât noaptea cât şi ziua.

Ne plimbăm amândoi pe faleză, deşi nu eram singuri. Ne ţineam de mână… am simţit fluturi în stomac. Într-un loc mai retras, el continua să-mi spună o glumă… m-am uitat la el … apoi, mi-am dus către el şi l-am sărutat… tocmai când era pe punctul să spună finalul. A renunţat.

M-a luat în braţe şi m-a sărutat puternic. Penisul său a prins viaţă… am simţit cum se făcea din ce în ce mai tare între noi. M-a apucat de mână şi m-a dus într-un loc unde se aflau nişte stânci ce formau o mică peşteră.

M-a lipit de stâncă… gura lui flamanda mă săruta peste tot. Ne doream… pasiunea cu care ne îmbrăţişăm şi ne sărutam a făcut să trecem peste preludiu. M-a ridicat în braţe cu picioarele încrucişate în jurul taliei lui… sprijinindu-mă cu braţele de stâncă… mi-a înfipt-o adânc… nu ştiu când s-a făcut atât de mare şi groasă… era perfectă pentru mine… aah…

Ştiam că nu ai voie să faci sex pe plajă, dar nu mai conta. Mâna lui stângă îmi ţinea mijlocul, iar cealaltă îmi strivea sânii… mă trăgea de sfârcuri. După un timp, mi-au amorţit picioarele… poziţia nu era comodă. Cred că nici pentru el. M-a lăsat jos. Am îngenuncheat în faţa lui. S-a aşezat cu spatele de stâncă. Penisul mare plin de fluidele noastre… abia aşteptam să-l gust. Am pus mâinile pe şoldurile lui… i-am sărutat penisul, puţin câte puţin… pe toată lungimea… am ajuns la vârf… l-am lins puţin… buzele s-au lipit de el, l-au cuprins… deşi era întuneric şi abia ne vedeam… mă uitam spre el… să-l citesc… să-l simt cum i-ar place…

Palmele lui le-a pus peste ale mele… se uita către mine gâfâind… puţin câte puţin înaintam… lăsând glandul să alunece în gura mea… cu limba îl atingeam delicat… m-am oprit, m-am ridicat întorcându-mă cu spatele către el, sprijinindu-mă de stâncă… m-a apucat de şolduri… penisul m-a pătruns… aaah… cu mişcări rapide intra şi ieşea din mine… s-a aplecat către mine, o mână mi-a căutat sânii… gâfâiam amândoi puternic… speram să nu ne audă cineva… mi-am pus o mână la clitoris… frecându-l rapid… gâfâielile lui erau mai puternice… se lovea puternic de fesele mele… aahhh… şi-a scos penisul rapid, l-a frecat de câteva ori eliberându-se în lateral. Aş fi vrut să-i gust sămânţa… dar nu era timpul pierdut. Aveam cum să recuperez, mai ales că, mi-a rămas dator…

Am făcut amândoi rapid o baie în apa rece, apoi am plecat către hotelul unde eram cazata. În cameră, mă aştepta Sorana, îngrijorată. Mi-am luat la revedere de la John cu un sărut pe obraz. I-am şoptit la ureche că mi-a rămas dator cu un orgasm, iar a doua zi urmam să ne întâlnim.

Aproape tot concediul l-am petrecut cu John, trăind clipe minunate împreună. Sorana, a mers în fiecare seară în cluburi întâlnind mereu alte persoane.