Amor printre stropi de ploaie

Soţul meu este înnebunit să meargă la pescuit. Ar face orice pentru asta. Am senzaţia că preferă să meargă la peşte decât să facem sex. Uneori prinde, alteori… aduce pește, după ce-l cumpără, să nu vină cu mâna goală acasă. Mai dificil este când îşi uită portofelul. Nu mă pasionează prea tare hobby-ul lui, dar cedez deseori rugăminţilor lui insistente și-l însoţesc.

Aşa s-a întâmplat şi în sâmbăta aceea. Eram de o oră la baltă, instalaţi cu tot ce trebuie … se anunţa o zi superbă, călduroasă.  …  Eram deja plictisită. Mi-ar fi plăcut să mă bălăcesc în acea apă cristalină, răcoroasă, dar nu mă lăsa că-i sperii peştii.

Eram îmbrăcaţi ca de plajă, el doar într-o pereche de pantaloni scurţi, iar eu în costum de baie din două piese. În jurul nostru nu mai erau alte persoane, dar nici nu eram singuri pe marginea lacului. În depărtare se mai vedeau şi alte persoane, poziţionate strategic.

Deşi nu au fost anunţate precipitaţii, din senin a început să picure cu stropi mari … încet, apoi din ce în ce mai tare. Era o plăcere să simt acele picături pe pielea mea înfierbântată de la soare. M-am ridicat în picioare să primesc ploaia ca pe un răsfăţ, mi-am dat jos pălăria de paie să mă ude peste tot. Soţul meu stătea întins pe iarbă atent la “sculele” lui.

Mi s-a părut a fi potrivit să împart această bucurie cu el. M-am dus la el, m-am urcat peste el şi am început să-l sărut. Palmele se jucau cu bărbia lui. Din săruturi scurte totul s-a transformat într-o “foame” de celălalt greu de stăpânit. Ne-am înfierbântat. Mă strângea puternic la pieptul său, mâinile coborau şi urcau fulgerător pe trupul meu.

Mi-am scos sânii din sutien. Bucuros, a început să mi-i sugă pe rând. Ploaia curgea necontenit, dar nu mai conta, pentru mine era sublim să fac sex  în  public în timp ce ploua. I-am spus să se întindă pe spate, am tras de bikini în lateral şi m-am aşezat cu vaginul pe gura lui. M-a prins cu palmele de fese, trăgându-mă către el, mă sorbea cu totul.

Mi-a prins labiile între buze, le sugea uşor, limba şi-a făcut loc adânc … cu o mână mă jucam în părul său … mişcam din bazin înainte şi înapoi, frecându-mi păsărica de gura lui. L-am privit puţin în ochi apoi am ridicat capul spre cer, picăturile îmi cădeau pe faţă … gemeam şi suspinam în timp ce îmi masam sânii. Tot ce îmi doream acum era un penis în mine.

Nu mi-a păsat că riscam să fim văzuţi de alţi pescari. M-am ridicat şi m-am dus la penisul lui. Am tras de pantaloni şi i-am scos penisul erect afară. M-am aşezat direct în el, făcându-i loc pe lângă bikini. M-am lăsat toată în el, de parcă nu mai făcusem sex cu anii. De-a lungul timpului am făcut sex în multe locuri … mai excentrice, dar acest moment în ploaie mi s-a părut că le întrece pe toate.

Din poziţie verticală am început să mă mişc în diferite direcţii … înainte şi înapoi, opturi – când într-un sens, când în altul. Palmele mele se jucau pe pieptul lui, m-am jucat cu sfârcurile trăgându-l uşor. După un timp mi-am găsit ritmul … înainte şi înapoi. M-am aplecat către el gemând şi suspinând fără reţineri.

M-a prins de fese, degetele lui mă ţineau strâns, mă trăgea spre el, apăsa şi trăgea spre el cu putere, în ritmul impus de mine. Cu buzele mă săruta agale… din loc în loc… umăr, pe gât, la ureche… mi-a prins lobul urechii între buze, sugându-l uşor. Ploaia era pe terminate, picăturile abia le mai simţeam pe mine, poate pentru că eram cu mintea în lumea sexului şi nu mai percepeam ce se afla în jurul meu.

Eram încordată, pubisurile se frecau rapid, penisul se freca de pereţii vaginali … limba cotrobăia în urechea mea, fesele mă dureau la cât de tare mă trăgea de ele, apoi a urmat … dddaaahhh … ca răspuns la orgasmul intens pe care l-am avut, apoi m-am prăbuşit peste el.

Nu m-am mulţumit cu atât, m-am ridicat şi m-am aşezat în penis, de data asta cu spatele la el, apoi m-am lăsat pe spate. Priveam în zare şi mă incita ideea că puteam fi văzuţi de cei de pe partea cealaltă a lacului. Soţul meu m-a prins de fese şi mă penetra energic. Mi-a prins un sân, trăgea de el în toate părţile, am aşezat o mână peste mâna lui, îl încurajam … clitorisul abia aştepta să fie răsfăţat … am început să-l frec energic.

În liniştea locului ni se puteau auzi gemetele şi suspinele. Ce mai conta că speriam peştii. Cu gura deschisă, încordată la maxim … mai repede, da … îmi vine … aaahhh. La scurt timp un nou orgasm, mai slab ca intensitate ca primul.

Trebuia să fiu mulţumită pentru ceea ce am primit. Aş fi exagerat dacă mai voiam unul. Era timpul să aibă şi el orgasm, să nu zică că i-am speriat peştii degeaba. M-am ridicat, i-am prins penisul tare plin de fluidele noastre şi am început să-l sug energic. Fără atingeri delicate, direct în problemă. Îmi mişcam capul în sus şi în jos.

O mână şi-a pus-o pe capul meu şi a început să-l direcţioneze, în ritmul lui. Încercam să fac faţă mişcărilor, dar uneori intra prea mult. L-am simţit cum s-a încordat, începând de la picioare, apoi abdomenul … gâfâia cu putere. Nu l-am lăsat să termine oral. Într-o clipă m-am aşezat în penis şi am început să-l călăresc ca nebuna. M-am aplecat către el şi i-am băgat un sân în gură. Sugea hulpav, nesătul … la scurt timp … mmmhhh… sămânţa lui fierbinte a ţâşnit în mine. Tremura şi suspina … fără să-mi elibereze sânul.

Lângă el m-am aşezat şi priveam către cer. Ploaia se oprise. Eram amândoi epuizaţi. De prins … nu am prins peşte, cică din vina mea că m-am exteriorizat prea tare şi i-am speriat . Lasă că trecem pe la magazin… i-am spus eu satisfăcută.